Har du några frågor?
Nedan hittar du svar på de mest populära frågorna.
När kommer den nya produkten att visas?
Vi får färska varor varje vecka (torsdag eller fredag). Om du är intresserad av en specifik produkt som för närvarande inte är tillgänglig lämnar du dina kontaktuppgifter så meddelar vi dig leverans.
Är det möjligt att beställa varor som inte finns i butikens sortiment?
Ja, låt oss veta vilken typ av produkt du vill se i sortimentet, så gör vi vårt bästa.
Har du korv utan gris?
Ja, i vårt sortiment har vi korvar av kalkon och nötkött. Möjliga korvprodukter från hästkött, om du kontaktar oss.
Kan jag betala kontant eller via Swish?
Ja, förutom betalning via bankkort accepterar vi också betalningar via Swish och kontanter.
Vad är leveranskostnaden?
Leverans inom Stockholm:
Upp till 10 km-59 SEK
10-20 km – 59-99 KR
20-30 km – 99-129 KR
Mer än 30 km beräknas individuellt.
Leverans utanför Stockholm sker med Postnord (till Postnord priser Postnord.se) utom frysta och lättfördärvliga varor.
Vad ska jag göra om jag får varorna i ett skadat tillstånd eller av otillräcklig kvalitet?
Låt oss veta vid de angivna kontakterna, så byter vi varorna eller återbetalas.
Var levererar du varorna ifrån?
Tyskland. Varorna tillverkas i länderna: Tyskland, Ukraina, Ryssland, Polen, de baltiska länderna (Lettland, Litauen, Estland) och andra.
Är alla produktgrupper tillgängliga för beställning i en annan stad?
Nej. Förgängliga varor och frysta livsmedel finns inte att beställa i en annan stad.
Är det möjligt att returnera varorna till butiken om jag ombestämmer mig?
Nej, mat av god kvalitet kan inte returneras till butiken efter att du har fått din beställning.